Blog: Webové technologie, digitální řemeslo a budování značek

Design

Když značka dozraje. Redesign není rebranding

Komplet změnit značku, nebo stačí jen redesign vizuální identity? Podívejte se, že nemá cenu stavět dům od základů. Často je nejlepší volbou úprava stylu.
Ondra Marek
brand designer
2/7/2025

Development

E-shop na míru nebo krabicové řešení? Průvodce pro rok 2025

Rozhodujete se mezi krabicovým e-shopem, řešením na míru nebo open-source? Přehled výhod, cen, platforem i doporučení podle fáze podnikání.
Jakub Čuřík
Markeťák
9/6/2025

Design

Značka, která mluví na rovinu aneb Jak vás dokáže vizuální identita odlišit

Když vaše značka stojí v koutě, v lepším případě jste jen zaměnitelní. Přečtěte si, proč si hýčkat vizuální identitu. Ukážeme vám, jak objevit její charakter.
Ondra Marek
brand designer
21/5/2025

Business

Přístupnost v roce 2025 a EAA: Co musí váš e-shop splňovat

Od června 2025 musí být některé e-shopy v EU přístupné podle WCAG 2.1 AA. Zjistěte, co to znamená a jak se na novou povinnost včas připravit.
Jakub Čuřík
Markeťák
12/5/2025

Design

Vizuální identita jako zbraň úspěšných značek

Přečtěte si o tom, co je to vizuální identita. Jaký je její význam, z čeho se skládá a proč na ni myslet, když chcete mít úspěšnou značku. Víc v článku.
Ondra Marek
brand designer
6/5/2025

Business

Finálový večer Creative Business Cup 2025 očima porotce

Štěpán Rambousek
Zakladatel
17/4/2025

Marketing

Kdy sáhnout po PPC a kdy investovat do SEO?

Zjistěte, kdy zvolit SEO pro dlouhodobý růst a kdy vsadit na PPC pro okamžité výsledky. Srovnání nákladů, konverzí i návratnosti vám pomůže rozhodnout.
Jakub Čuřík
Markeťák
16/4/2025

Marketing

Google Search Console: Jak zkontrolovat indexování vašeho webu

Váš web není vidět ve vyhledávači? Zjistěte, jak pomocí Google Search Console odhalit a opravit problémy s indexací stránek.
Jakub Čuřík
Markeťák
14/4/2025

Marketing

Jak dostat váš obsah do odpovědí AI: Praktický průvodce GEO

Jakub Čuřík
Markeťák
10/4/2025

Marketing

Facebook Business Manager: Kompletní průvodce pro rok 2025

Zjistěte, jak založit Meta Business Manager a jak ho efektivně využívat. Přečtětě si náš kompletní průvodce pro rok 2025.
Jakub Čuřík
Markeťák
19/3/2025

Marketing

Pojmy v brandingu

Přečtěte si článek o tom, na jakých pilířích stojí úspěšný brand. Stručně, rychle a přehledně získejte základy v klíčových pojmech brandingu.
Stanislav Lang
Projektový manažer
30/1/2025

Marketing

Rozměry PPC bannerů 2025: Kompletní průvodce formáty

Jakub Čuřík
Markeťák
29/1/2025

Content

Jak psát texty na web v roce 2025

Nebojte se AI, ale zapamatujte si pravidla. Vytvořte texty na web, které budou vidět ve vyhledávání. Přečtěte si důležité tipy pro copywriting v roce 2025.
Pavel Nedbal
Copywriter
14/1/2025

Marketing

Jak dostat nový web do výsledků vyhledávání

Nový web a žádné výsledky? Naučte se, jak vyhledávače fungují a co udělat, aby byl váš obsah vidět na Google i dalších vyhledávačích.
Jakub Čuřík
Markeťák
21/12/2024

Design

Co je wireframe: Rychlý průvodce dráťákem

Co je wireframe a proč ho potřebujete? Praktický průvodce strukturou webu, nástroji UX designéra a výhodami dráťáku pro rychlejší a efektivnější vývoj.
Zuzana Blinková
UX designérka
28/11/2024

Content

Tonalita značky. Váš hlas nejen v on-line světě

Přečtěte si článek o tonalitě, který vám dá jasný obrázek. O tom, proč svůj brandový jazyk nemáte podceňovat. Komunikace je totiž základ ve všem. I na webu.
Pavel Nedbal
Copywriter
25/10/2024

Content

Google spustil Helpful Content. Pečujte o své texty

Přečtěte si o tom, jak Google nově posuzuje obsah na webu. Tři minuty čtení a máte přehled o Google Helpful Content. Klikněte do článku.
Pavel Nedbal
Copywriter
16/10/2024

Strategie

Případové studie a B2B. Proč by každá firma měla mít sbírku úspěchů

Případové studie zvýší důvěryhodnost a přiblíží vaši nabídku zákazníkům. Naučte se, jak je psát, kde je použít a proč jsou klíčové pro B2B firmy.
Pavel Nedbal
Copywriter
10/10/2024

Content

Archetypy v marketingu: Praktické příklady

Poznejte význam archetypů při budování vztahu se zákazníkem. Podívejte se na praktické příklady, díky kterým se vyvarujete chybám v komunikaci své značky.
Pavel Nedbal
Copywriter
12/9/2024

Business

Nejčastější chyby v zadání a jak se jim vyhnout

Jak správně zadat webový projekt? Zásady pro jasné cíle, kvalitní podklady a konkrétní specifikace, které zabrání problémům a zjednoduší spolupráci.
Stanislav Lang
Projektový manažer
15/8/2024

Marketing

GA4 checklist pro 2024 - 3. díl

GA4 Checklist pro 2024 – 3. díl: Filtry návštěvnosti, retence dat na 14 měsíců, cross domain měření a pokročilé propojení s BigQuery a dalšími službami.
Stanislav Lang
Projektový manažer
26/6/2024

Marketing

GA4 checklist pro 2024 - 2. díl

GA4 Checklist pro 2024 – 2. díl: Nastavení identity, Google Signálů a consent lišty pro přesné měření uživatelů a optimalizaci dat.
Stanislav Lang
Projektový manažer
2/6/2024

Marketing

GA4 checklist pro 2024 - 1. díl

GA4 Checklist pro 2024 – 1. díl: Kompletní průvodce nastavením konverzí, cílů a vlastních parametrů pro detailní sledování výkonu vašeho webu.
Stanislav Lang
Projektový manažer
8/5/2024
zavřít