Poradíme jak na Facebook i Instagram.

“Co na tom je, dát jednou za čas příspěvek na Facebook?” řekne si možná většina z vás. Věřte ale tomu, že pokud chcete mít pořádný výsledky, je potřeba mít taky pořádnou strategii, grafiku a texty.A s tím vám můžem pomoct jedním z balíčků. Který si vyberete?

Balíčky

Chci být jen vidět

od

8 000 Kč

/ měsíc

Témata na měsíční publikační plán pro Facebook a Instagram

Napsání textů k příspěvkům

Grafika do příspěvků (Využijeme vaše fotky a videa, případně můžeme nabídnout fotky z fotobanky)

6 příspěvků za měsíc - 3 příspěvky na Facebook a jejich překlopení na Instagram

Nastavení reklamy na 1 příspěvek

Reportování a doporučení dalších kroků

Chci být vidět

Jedu jak drak

od

30 000 Kč

/ měsíc

Focení v ateliéru nebo u vás - z jednodenního focení dokážeme vytvořit obsah i na půl roku

Natočení videí

Témata na měsíční publikační plán pro Facebook a Instagram

Napsání textů k příspěvkům

Grafika do příspěvků

16 příspěvků za měsíc - poměr fotek a videí si definujeme společně

Nastavení reklamy na 5 příspěvků

Reportování a doporučení dalších kroků

Chci to rozjet

Rada nad zlato

6 000 Kč

3 hod. lekce, které vás uvedou do světa sociálních sítí - osobně v Hradci Králové a okolí, případně si online nasdílíme obrazovku

Analýza sociálních sítí a tipy na zlepšení, případně asistence při jejich založení.

Předání našich znalostí odpovědné osobě ve vaší firmě, která bude sítě spravovat.

Tipy na usnadnění práce při správě Facebooku a dalších sítí.

Nápady na témata příspěvků a na jejich zpracování.

Tipy na online nástroje a triky, které vám usnadní i další práci na počítači.

Chci poradit

3 důvody, proč být na sítích

šipka

Lidi vás líp najdou

Stále více lidí hledá informace spojené s produkty a firmami na sociálních sítích.

šipka

Jsou tam všichni, ne jen mladý

Lidí ve věku 45+ je na Facebooku skoro milion. A to už není malý číslo.

šipka

Když jste aktivní, budete víc vidět

Protože algoritmus sociálních sítí je rád, když je plníte obsahem, a posune vás tak dopředu. 

Víme, jak získat sledující na Instagramu. Pomůžeme se správou Facebooku

Zapište se do povědomí lidí sdílením informací s přidanou hodnotou. Neříkejte jen to, že vaše zubní pasta je ta nejlepší na světě, ale i proč si čistit zuby, na co si dát pozor ve složení nebo jak předejít bolestem zubů. Tyhle věci mají v malíku naši copywriteři a content marketing tým.

Dashboard mockup

Vybereme sociální síť, na který to bude mít cenu

A jak to poznáme? Záleží na tom, jaké povahy je vaše firma a jaké produkty nabízíte. Rádi s vámi vše zkonzultujeme a poradíme vám. 

Facebook

je absolutní základ. Je tam nejvíc lidí, a taky nejlevnější reklamy.

Počet uživatelů v ČR k červnu  2023 - 5 500 000

Instagram 

nabízí jiné možnosti komunikace, a byla by škoda je nevyužít.Poradíme vám, jak na instagram a všechny jeho funkcionality.

Počet uživatelů v ČR k červnu 2023 - 4 100 000

CO K FACEBOOKU A INSTAGRAMU PŘIHODIT?

Když chcete váš produkt ukázat do detailu, vyplatí se promo video nebo firemní video na YouTube.

Pokud můžete nabídnout jakoukoliv inspiraci, založte si profil na Pinterestu.

Sháníte nové spolupracovníky nebo se zabýváte HR? LinkedIn je vaše jasná volba.

Máte mladou cílovku? Začnem tvořit videa na TikTok

Co říkají další zákazníci

5,0

Netsolution agency

Práci Studia Animato jsem za dobu svého působení v oblasti digitálního marketingu znal a několik jejich webů měl možnost vidět. Když jsme se tedy rozhodovali, komu svěřit tvorbu deseti landing page pro naše logistické společnosti, volba po prvotním rozhovoru s panem Langem byla jasná. Oceňuji profesionální přístup, rychlý a konstruktivní proces při tvorbě webů, jehož výsledkem je deset moderních, graficky skvěle zpracovaných "přistávaček". Za LogEx Logistics děkujeme!

5,0

Inka Kareš

Se studiem Animatem jsme velmi spokojeni. Analýza, doporučení na změny a úpravy reklam dobře zafungovaly a výsledky byly brzy viditelné. Na dotazy a připomínky odpovídají obratem. Zatím jsme neměli požadavek, který by nesplnili. Navrhují řešení reklam přesně na míru každého produktu. Velmi se osvědčila komunikace prostřednictvím sdíleného dokumentu, kde komunikujeme se "svým" reklamním agentem, který nám poradí a komunikace je daleko přehlednější než v mailu. Další velkou výhodou je tvorba přistávacích stránek, které pomáhají jak zákazníkům, aby se dozvěděli užitečné informace o výrobcích, tak pomáhají zviditelnit web ve vyhledávačích.

5,0

Lucie Pohorelcová

Kovo Pohorelec

Přátelská komunikace, pochopení přání zákazníka, svěží vítr do plachet, skvělá cena.