Analyzujeme její chování
Pracujeme s průzkumem, díky kterému poznáte potřeby a chování své cílovky. Zjistíte, kde ji pálí problém nebo jaké funkce na webu preferuje. Pomůžeme vám nestavět byznys na dojmech, ale na základě faktů.
Na základě analýzy nahrávek u klienta, který prodává kosmetiku, jsme navrhli nové řešení registrace. Konverze uživatelů se zvýšily o 30 %.
Na vašem webu nebo e-shopu má všechno svoje místo. Vyladíme zobrazování navigace nebo kategorie produktů. Na stávajícím nebo novém řešení. Ukážeme co, kde a jak komunikovat.
Základní pravidlo je, abychom uživatele nenutili přemýšlet, proto u každého projektu věnujeme čas na analýzu navigace – srovnání s konkurencí, expertní pohled na navigaci napříč webem z mobilu a v nejlepším případě i otestováním s reálnými uživateli pomocí tree testingu.
Vyladíme vám stávající řešení pro zobrazení na mobilu. Vytvoříme nový UX design pro budoucí projekt. Tak, aby vaši zákazníci našli nejsnažší a nejrychlejší cestu ke konverzím.
V dnešní době si web/e-shop prohlíží uživatelé z více jak ze 70 % na mobilu, bohužel stále spousta webů nerespektuje základní pravidla responzivního zobrazení. Proto jako první začínáme zjištěním stavu z GA Analytics a v 19/20 případů kreslíme výstupy pro mobilní zobrazení.
Nejednou jsme díky průzkumu přišli na to, že funkcionality, které klient na web/e-shop chtěl dostat, většinou protože je má konkurence, ale vůbec nezajímají jeho cílovku. Naopak, dostali jsme několik nápadů na to, jaké jiné funkcionality by ocenili a proč.
Ptáme se, zjišťujeme, ověřujeme. Abychom na začátku našli nejlepší metodu, dáme si s vámi schůzku.
Při analýze, měření a ux designování používáme nástroje, jako jsou Figma, Google Workspace a Analytics, HotJar, Clarity nebo UsabilityHub.
Stačí nám poznat stávající produkt a konkurenci. Zjistíme její výhody, a také chyby, které dělá. Podle 10 obecných principů posoudíme vaše stávající řešení a najdeme návrhy na zlepšení.
1 - 2 dny
Zvolíme ideální platformu a vytvoříme dotazník. Pustíme se do sběru dat a následně vyhodnotíme jeho výstupy. Spojujeme kvalitativní a kvantitativní výzkum, ověřujeme inspiraci s akcentem na cílovku.
2 - 3 dny
Připravíme scénář a zjistíme postoj a charakteristiku zájemců o váš produkt. Díky hloubkovému rozhovoru pomůžeme se sestavením cílových skupin a jejich potřeb.
2 - 3 dny + nábor participantů
Díky uživatelskému testování můžete odhalit chyby jak na stávajícím řešení, tak na prototypu nového návrhu.
I tady hraje hlavní roli scénář, který sestavíme. Zaměříme se na chování uživatelů na webu nebo v aplikaci. Ověříme složitost používání produktu a jeho srozumitelnost.
2 - 3 dny + nábor participantů
Do centra pozornosti stavíme informační architekturu. Ale zároveň výstupy pomůžou s kategorizací produktů na e-shopu. Ideální nástroje pro nové projekty nebo pro stávající se složitou navigací.
1 – 3 dny + sběr dat
Práce jako v laboratoři. Sbíráme reálná data, analyzujeme heatmapy a nahrávky. Do čísel dostáváme skutečné chování uživatelů na webu nebo aplikaci.
časový odhad individuální
Na základě získaných uživatelských dat z výzkumů a analýz připravíme pro designéra nebo programátora wireframy - skicy webu.
Časový odhad individuální
Zdeňka Schirlova
Mycomedica
Spolupráce na velmi vysoké úrovní. Komunikace, kvalita, profesionální přístup. Vše naprosto bezvadné:)
AKCENTA CZ a.s
Dlouhodobá spolupráce na tvorbě a kontinuálním rozvoji firemního webu s Animatem byla a je na velmi vysoké až profesionální úrovni. Na Animatu oceňujme zejména proaktivní přístup, flexibilitu, schopnost doručit kvalitní a dlouhodobě funkční řešení k našim ne vždy jednoduchým požadavkům. V Animatu se soustředí na co nejlepší výsledek, který v dohodnutém termínu, kvalitě i ceně doručí. Komunikace je velmi přátelská. Za vše moc děkujeme :)
Královéhradecký kraj
Firma Studio Animato v roce 2022 vytvářela propagační videa k vojenské historii Královéhradeckého kraje a videa pro finalisty ocenění Cena památkové péče. Spolupráce fungovala výborně. Firma přišla s novými nápady, jak videa uchopit. Kameraman, který videa zpracovával, fungoval profesionálně a práci odevzdal rychle a ve výborné kvalitě. Komunikace probíhala naprosto bez problémů.