Zpět na přehled referencí

Vypečenej brand pro nejen nejlepší pizzu. V Hradci i Pardubicích

logo a vizuální styl
Grafický design

Voní to ještě teď. Tahle spolupráce nám vopravdu chutnala. V roce 2022 jsme si plácli s hradeckou picérkou PIZZZZA, která potřebovala zapracovat na brandu, reklamě a novém produktu. Nažhavili jsme kreativu, rozpálili monitory grafiků a společně s klientem dokráčeli k nabitýmu vizuálnímu stylu, který dokázal nemožné. Spojit Hradec Králové s Pardubicemi.

Základní těsto - brand. Pro novou produktovou řadu jsme připravili vlastní značku spolu s komunikační strategii. Trefa do cílovky. Po bok vymazlený pizzy a burgerů se zařadily kuřecí stripsy s názvem Crazy chicken. Další ingredience - logo a CI. Vytvořili jsme nepřehlédnutelný logo a jednotný vizuální styl. Koření - tonalita. Jednotný jazyk jsme propsali do on-linu i off-linu. A tohle všecko jsme naservírovali na e-shop, PPC bannery, letáky, obaly i polepy aut.

logo a vizuální styl
„Pizzzza rozšířila svoji nabídku o kuřecí stripsy v několika podobách. Vytvořili jsme proto strategii a identitu pro novou obchodní značku Crazy Chicken.“
Ondra Marek
-
brand designer
„Hlavním cílem této identity a hlavních vizuálních symbolů je, aby všechny obchodní značky mohly fungovat samostatně a přesto společně. Pizza, Crazzy Chicken a další.”
Ondra Marek
-
brand designer
„Součástí byla také rozsáhlá spolupráce při implementaci. Než se nový systém zavede, je potřeba udělat vzory pro řadu explikací.”
Animato - člen teamu
Aneta Roubíčková
-
grafička
UX design
„A jeli jsme dál... Provedli jsme UX revizi e-shopu. Ta ukázala potřebu změn. Spolu s nimi jsme ho převlékli do nového kabátu.“
Zuzana Blinková
-
UX designer
Mrkněte i na tyhle