Domů
Reference
Zpět na výpis referencí

Jediný zelený prodejce dětského zboží

Přejít na web

Komunikační manuál

Redesign e-shopu

Loga a vizuální styl

PPC

Narození dítěte je UDÁLOST, která vám změní život. Jaký ale vybrat kočárek a autosedačku a láhev a dudlík a…? Návštěvou John Nell ušetříte hodně času i nervů. Perfektně proškolený personál nejprve zjistí, jaký máte životní styl a následně doporučí ten pro vás nejvhodnější kočárek a vůbec kompletní výbavu. V John Nell jsou perfekcionisti a tak přistoupili i k redesignu. Měnili jsme celý vizuál od vývěsního štítu na prodejně, přes sociální sítě až po e-shop.

Spolupráce na vizuálním stylu začala workshopem. Naladili jsme se s klientem na stejnou vlnu a našli jeho unikátní vlastnosti a hodnoty. John Nell jako prodejce značkových kočárků a autosedaček si zakládá na odbornosti a ověřených produktech. Jeho nový vizuální styl napříč kanály odráží to hlavní - hravost, která je pro cílovku nepřehlédnutelným podpisem. Důraz na kvalitu vyjadřuje sjednocující slogan “Nejmenším to nejlepším.” Pro snadnou práci s nastavenou tonalitu jsme John Nell připravili dobře pochopitelný komunikační manuál se spoustou konkrétních příkladů.

Mrkněte i na tyhle
Zpět na výpis
zavřít