Zpět na přehled referencí

Hravý vizuál pro největší znalce kočárků široko daleko

logo a vizuální styl
komunikační manuál
šablony pro sociální sítě
redesign e-shopu
ppc

Narození dítěte je UDÁLOST, která vám změní život. Jaký ale vybrat kočárek a autosedačku a láhev a dudlík a…? Návštěvou John Nell ušetříte hodně času i nervů. Proškolený personál nejprve zjistí, jaký máte životní styl a následně doporučí ten pro vás nejvhodnější kočárek a vůbec kompletní výbavu. V John Nell jsou perfekcionisti a tak přistoupili i k redesignu. Měnili jsme celý vizuál od vývěsního štítu na prodejně, přes sociální sítě až po e-shop.

Spolupráce na vizuálním stylu začala workshopem. Naladili jsme se s klientem na stejnou vlnu a našli jeho unikátní vlastnosti a hodnoty. John Nell jako prodejce značkových kočárků a autosedaček si zakládá na odbornosti a ověřených produktech. Jeho nový vizuální styl napříč kanály odráží to hlavní - hravost, která je pro cílovku nepřehlédnutelným podpisem. Důraz na kvalitu vyjadřuje sjednocující slogan “Nejmenším to nejlepší.” Pro snadnou práci s nastavenou tonalitu jsme John Nell připravili pochopitelný komunikační manuál se spoustou konkrétních příkladů.

logo a vizuální styl
„Při tvorbě loga a vizuálu jsme chtěli vystihnout dětskou hravost v podobě volně rozmístěných textur ve veselých a trendy barvách. Zároveň působí stylově a nadčasově pro cílovou skupinu značky, tedy pro rodiče.“
Animato - člen teamu
Aneta Roubíčková
-
grafička
šablony pro sociální sítě
„Spolupráci na komunikačním manuálu jsme s klientem odstartovali společným workshopem. Výsledkem je interní materiál, který je pevným bodem, o který se může firma v komunikaci pokaždé opřít.“
Kateřina Klapalová
-
copywriterka
redesign e-shopu
„Tvorbou nového loga a vizuálního stylu naše spolupráce neskončila. Pro John Nell jsme připravili potisk trolejbusů, nový design prodejny 
a e-shopu, řadu online i offline bannerů nebo třeba šablony příspěvků pro sociální sítě.“
Stanislav Lang
-
projekťák
newsletter
redesign prodejny
Mrkněte i na tyhle
zavřít