Ty lůůůjo, nejhezčíobaly

v regále

Obalový design
Vizuální styl
Copywriting
Sociální sítě
Marketing
Soutěže

Jelení lůj je fenomén, který znají naše babičky a budou ho znát i naše vnoučata. Vyrábí ho Regina Kosmetika z Nového Města nad Metují.

Původní poptávka byla jen na grafiku obalů pro letní řadu Jeleních lojů. Navrhli jsme ale kompletně nový vizuální styl včetně tonality textů. Výsledek se líbil. Líbil se natolik, že jsme do nového kabátu brzy překlápěli i další produktové řady.

Prodeje Jelenů v nových obalech jsme podpořili letní kampaní na sociálních sítích a dvěma soutěžemi. Texty jako “Navždy tvůůůj Jelení lůůůj”, “Pádlůůůj rovnou do melounového moře”, “Školůůůj” ad. měly skvělé ohlasy.

Z desítek lajků byly stovky i tisíce. Nové vizuály a kampaň na sociálních sítích podpořily zalistování produktů od Reginy u drogérií

Z desítek lajků byly stovky i tisíce. Nové vizuály a kampaň na sociálních sítích podpořily zalistování produktů od Reginy u drogérií a supermarketů.

Vizuální styl
Spolupráci jsme odstartovali průzkumem konkurence, abychom se mohli odlišit. Současně jsme respektovali tradiční obraz zavedené značky.
Bára Kopecká
-
grafička
No items found.
No items found.
No items found.
Marketing
Pro uvedení nových produktů na trh dobře fungují soutěže a využili jsme je i pro řadu letních Jeleních lojů.
Honza Losenický
-
kreativec a tvůrce obsahu
No items found.
Sociální sítě
No items found.
Strategie
Při práci na kampaních, soutěžích a postech pro sociální sítě jsme úplně na začátku pro produkt Jelení lůj nastavili komunikační styl, tvorba dalšího obsahu pak je podstatně snazší, protože se máte o co opřít.
Honza Losenický
-
kreativec a tvůrce obsahu
No items found.
-
No items found.
-
No items found.
Mrkněte i na tyhle